woensdag 26 oktober 2011

Opnieuw e-mail van de KB #WOB

Vandaag opnieuw een e-mail van de KB en blijkbaar leest men bij de KB mee... (Wat ik natuurlijk ook zou doen als ik in hun schoenen stond)
Geachte heer Koch,

Dank voor uw (helaas afwijzende) reactie op onze uitnodiging tot een gesprek, dat mede was bedoeld u de gelegenheid te geven tot nadere specificatie van uw verzoek. Aangezien u ons een zeer omvangrijk WOB-verzoek stuurde, verzoeken wij u ingevolge artikel 3 lid 4 WOB om dit alsnog te preciseren. Wilt u ons laten weten op welke wijze wij u hierbij behulpzaam kunnen zijn? Wanneer u daartoe prijs stelt op telefonisch contact of een gesprek in de KB, wilt u dan op korte termijn enkele voorkeurdata en –tijden aangeven en het telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken? Ook de novemberdata die ik in mijn vorige mail voorstelde, zijn nog mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Gerard van Trier
Directiesecretaris / Corporate Secretary
Ik ga de komende dagen maar eens nadenken over de manier de KB mij kan helpen bij het eventueel specificeren van mijn verzoek. Hierbij vraag ik me wel af hoe omvangrijk "omvangrijk" nu eigenlijk is.
Hulplijnen zijn uiteraard weer welkom...

Gerelateerd
E-mail aan de KB: "Ik kom niet langs" #WOB
Een tweede WOB-verzoek voor de KB

Plaatje: dit t-shirt is van http://www.wormarketing.de/ (en ik heb nog een hele collectie WOB-shirts...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten