En maar weer eens een experiment...
Ik ga er van uit dat er straks in Eindhoven een openbare wifi-verbinding en stopcontacten beschikbaar zijn. Als dat zo is, ga ik proberen om live verslag te doen van de dag via een embed van Cover it Live op deze blog.
Als er geen wifi is, zullen jullie het dus met tweets en een verslag achteraf moeten doen...