zaterdag 20 november 2010

Bijzonder boek: Tree of Codes van Jonathan Safran Foer



En stel nu dat je dit boek vanuit het Engels moest vertalen in het Nederlands? Zou je dan uitgaan van deze versie of zou je eerst Street of Crocodiles vertalen in het Nederlands en dat als uitgangspunt nemen voor het knippen en snijden? Hoewel, het origineel van Street of Crocodiles is natuurlijk Sklepy cynamonowe, wat Pools is voor Kaneelwinkels...

Het boek is hier te bestellen.

Gerelateerd
Onderlangs - Paul Bogaers

2 opmerkingen:

  1. Zoals we gewend zijn van Foer een verfrissende en creatieve kijk op het maken van een boek. Ik ben zeer gecharmeerd van zijn werk, "extreem luid..." staat al jarenlang in mijn lijstje favoriete boeken. Ik zie erg uit naar dit nieuwe creatieve werk. Dank dat je me er op attent maakte! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen dank Petra. Heb het boek besteld, maar denk dat ik het pas rond pakjesavond mag uitpakken (als ik het dan al heb...) Wordt dan hier vervolgd

    BeantwoordenVerwijderen