donderdag 5 augustus 2010

Google Wave en beroepsdeformatie

Google Wave stopt er dan toch mee. Er wordt niet meer aan ontwikkeld, maar de site zal minstens tot het eind van dit jaar actief blijven.
In mijn dagelijkse leven zal ik Wave niet missen. Helemaal in het begin heb ik er een beetje in zitten klooien, maar daar ben ik snel mee gestopt, net als de meeste van mijn medewavers trouwens.
In mijn presentaties (hier en hier) over Archiveren 2.0 heb ik Wave iedere keer als voorbeeld gebruikt naar aanleiding van deze tweet van Kim Spinder

  1. Kim Spinder
    kimspinder Weinig mails projectteam #openinnovatie Glimlacht bij openen GoogleWave ;-) 1ste projectteam binnen overheid dat volledig werkt via Wave :-)
-- this quote was brought to you by quoteurl

Daarom vind ik dit zinnetje uit het Google-bericht ook het interessantst:
In addition, we will work on tools so that users can easily “liberate” their content from Wave.

Ik ben alweer benieuwd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten