woensdag 6 november 2013

De opnamen van raadsvergaderingen

De eerste versie van deze blog, die ik vooral in mijn hoofd "geschreven" heb, was een heel zuur stukje over de brochure Videotulen voor de eeuwigheid (pdf) van de Vereniging van Griffiers. Ik vind de stijl verschrikkelijk en er staan een paar onnodige slordigheden in. Maar...

Afgelopen week heb ik de brochure naar de griffier in mijn gemeente gestuurd en besproken met een griffie-medewerker van de provincie en alletwee reageerden ze er heel enthousiast op. Mijn provinciale collega zei iets als: "Wat een heldere en begrijpelijke brochure is dit. Ik heb er heel veel van opgestoken." Daarna hebben we een heel vruchtbaar gesprek gehad over de opnamen van de statenvergaderingen en hun opname in het griffie-archief.
Tja, als de doelgroep er zo enthousiast over is, wie ben ik dan om te zeggen dat ik het niets vind.

Dus, bij deze complimenten aan de werkgroep die deze brochure heeft opgesteld.

Gerelateerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten