zondag 3 juli 2011

Ik was op de radio #herrieindebieb

Vanochtend was ik te gast bij Herrie in de bieb het discussieprogramma van Jos Potting en Bart Swanenvleugel bij RTME. Ik was uitgenodigd als "social media insider" om met Thijs Heijnen, de directeur van de lokale bibliotheek, te discussiĆ«ren over de bibliotheek over vijf jaar. Uiteraard ging het vooral over de invloed van de digitalisering, de vergrijzing en sociale media.
Hieronder kun je het hele gesprek horen, het begint rond 5:25 en duurt een kleine twintig minuten alles bij elkaar.



(Overigens, het feit dat ik me vanmorgen geschoren had, is sowieso "nieuwswaardig", dat doe ik zelden in het weekend. En het kwam mooi uit, want er zijn ook televisieopnamen gemaakt. Ik heb ze nog niet gezien, maar die komen volgens mij ook wel online.)

2 opmerkingen: