donderdag 11 maart 2010

Virtueel door Meerssen rijden

Hoewel ik eigenlijk vanmorgen allerlei andere dingen gepland had om te doen, werd ik door Edwin afgeleid: heel Nederland staat in Street View. Dus ik heb vanochtend wat door mijn eigen dorp getoerd.
Uiteraard eerst gekeken of we er zelf ook op staan: nee, om bij ons te komen moet je bij de brievenbus het bergje op, en dat heeft de Google-auto niet gedaan:

Grotere kaart weergeven
(De brievenbus staat trouwens precies op de rand van twee foto's die niet naadloos aan elkaar geplakt zijn.)
In totaal zijn in Meerssen krap tien straten gefotografeerd, vooral de doorgaande wegen. Zo te zien zijn de foto's vorig jaar op een maandagochtend, tussen 11.00 en 11.30 uur gemaakt: De kledingwinkels zijn dicht, maar de Super De Boer en "Linda" zijn open. (En op de kerkklok in Meerssen-West is het 11:15).

Tot nu toe heb ik twee mensen herkend. Later nog eens goed bekijken en dan ook Ulestraten en Bunde maar eens inspecteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten