tag:blogger.com,1999:blog-5677792654376093930.post380051317460622416..comments2024-03-25T08:45:28.138+01:00Comments on Ingmar bladert en schrijft: Verzonden betekent niet altijd verzondenIngmariohttp://www.blogger.com/profile/10415998427861329479noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-5677792654376093930.post-10084748329319706952010-11-16T14:29:51.570+01:002010-11-16T14:29:51.570+01:00Maar Eric-Jan, er is toch een heel simpele manier ...Maar Eric-Jan, er is toch een heel simpele manier om de verzending (en ontvangst) te garanderen: aangetekend verzenden!<br />(En in het Zeeuwse geval lossen die twee data het probleem niet op, de crux zit 'm in het moment waarop de "verzonden datum" geplaatst wordt)ingmarionoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-5677792654376093930.post-84299398008564905082010-11-15T08:53:29.886+01:002010-11-15T08:53:29.886+01:00Bij provincie Zeeland staan altijd 2 data in de br...Bij provincie Zeeland staan altijd 2 data in de brief: de datum van de brief zelf én de datum van verzending. Dat voorkomt veel misverstanden. Maar zowel verzender als ontvanger is afhankelijk van een derde partij: degene die zorgdraagt voor de verzending an sich. Ik heb begrepen dat het adagium "vandaag op de bus, morgen op de mat" allang niet meer door TPG kan worden gegarandeerd. En ook andere aanbieders (Sand, Selektmail) krijgen dit niet meer voor elkaar.<br /><br />De oplossing ligt voorhanden om de digitale handtekening en dus digitale verzending z.s.m. in te voeren opdat dit soort kwesties voorgoed tot het verleden behoort. Maar ik zie de volgende bui alweer hangen: wanneer is een elektronische bericht écht verzonden? Als bij de verzender staat "bericht verzonden" of als de ontvanger het bericht daadwerkelijk heeft ontvangen? <br /><br />Welke drager of verzendmethode je ook kiest, elk voordeel hep z'n nadeelEric-Jan Keulemanshttp://twitter.com/ejkeulemansnoreply@blogger.com