woensdag 17 augustus 2011

KVW en RTME TV


Vorige week heeft T. meegedaan met KinderVakantieWerk Meerssen en het was een groot succes.
Het mooiste van KVW vind ik het enthousiasme van de leiding, die er ieder jaar in slagen om een week te organiseren die mooi uitgebalanceerd is. Beetje bouwen, beetje spelen, beetje schilderen, alles zit er in.
Het andere mooie vind ik de traditie. Ik heb als kind in 1985 meegedaan, heb daarna in 1992 en 1993 als leiding meegedaan en nu doet mijn zoontje weer als kind mee. En ik zag afgelopen week meer kinderen waarvan de ouders ook al als kind of leiding meegedaan hebben.

Hierboven zie je - vanaf 7.15 - de reportage die de lokale TV maakte. T. loopt verschillende keren door het beeld. Hij is dat blondje knulletje met een groen Master Yoda T-shirt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten